ALMUNGE DAGEN VAR ORDET

hej bloggläsare !

igår Lördag så spela jag och mitt kära FC Funbo match mot DM vinnarna Fanna , gick fin fint som alltid vi åkte från enköping med 3 pinnar med oss , resultatet blev ganska jämt 3-2 men vi hade cirkus hela matchen ändå så de var lugnt.
Sen så vare bara raka vägen hem och fixa iordning lite hemma innan tjejerna skulle komma, Det jag var Jag,Emma,Frida och Alexandra som käka lite pizza här hos mig och för festa lite innan vi drog ner på almunge dagen !
Där strosa vi runt lite innan vi fann vårt härliga gäng som redan var i full gång , vi haka på dom och hade en hel skön kväll !
dessvärre har jag inga bilder men för er som är intresserade så inom kort så har jag bett min kära vän alexandra att lägga upp lite så ni kan ju spana in hennes blogg , www.enalexandrafredrikssons.blogg.se

Sen idag så har jag bara hunnit med att spela innebandy , vi hade en tränings match mot Björklinge som gick helt okej, vi spelade ju bra men fick inte in alla bollar . Sen så nu har jag ba chillat hemma och gjort lite på våran "kärkleks handbok" som vi håller på me i skolan där jag skulle beskriva min dröm kille . 

nej men nu ska jag kilas , ska kanske träffa emma sen och jullan om hon orkar , pussisen


Kommentarer
Postat av: Alexandra

söötnos, älskar dig <3

2008-08-31 @ 21:07:52
URL: http://enalexandrafredrikssons.blogg.se/
Postat av: Linnéa

du träffade mig , mega mega mega :d <33333

2008-09-01 @ 16:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0