blää

Sommarlovets dagar blir bara färre och färre och vädert är bara piss ! , går ju i princip inte att göra någonting när vädret är som de är , har bara suttit ensam hemma idag , så jävla tråååååååååk
vill inte bo kvar här ute på landet där de ända som erbjuds är hm.. rätta mig om jag har fel men ..ingenting ? finns inte ett jäkla shit här ute att göra , jag kommer aldrig förstå mig på dom som föddes här och fortfarande bor kvar ? , stackars människor säger jag bara !
jag längtar så grymt mkt till hösten 09 när vi får börja inne i stan, flyttar ju förhoppningsvis in då också, sen året efter bär de av till USA för ett high school år , så jag längtar ! <3

Kommentarer
Postat av: jullan

jag längtar inte till det iaf ! :( , flytta ifrån mig & emma bara så där .. <3<3

2008-08-07 @ 16:13:12
Postat av: Emma

ah nej iof de längtar jag absolut inte till !!!! <3<3

2008-08-08 @ 14:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0