inte så tokigt

Jo nu börjar det faktikst märkas, dagarna känns lite kallare och nätterna är mörka och framför allt så börjar ju skolan nu redan i nästa vecka !? Det är inte klokt hur fort sommarlovet har gått, men jag har ändå hunnit med det som jag kännde att jag ville göra så lovet har varit toppen ! Och inte för att jag är nå vidare av en pluggis men jag kan ändå faktikst erkänna att jag tycker de ska bli lite kul att skolan börjar igen.
Och även fast jag verkligen älskar sommaren så tycker jag att det kommer att bli lite mysigt med hösten, tänk alla härliga mys kvällar och alla varma och framför allt snygga höst kläder !
Jag ska försöka ta mig iväg till stockholm i veckan och kolla runt lite på olika kläder, men så är de ju det där med mig att jag inte vet riktigt vilken stil jag har ?
För lika gärna som jag älskar hög midjasnygga sjalar och höga klackar så tycker jag om att även bara gå i jeans och en munktröja med ett par helt vanliga tygskor till. Så de kan bli lite knivigt ibland till när man ska shoppa eftersom jag har så blandad stil , men de brukar lösa sig på ett eller annat sätt även fast jag ibland ångrar köp, men vem gör inte det ibland ?

Men nu så ringde telefonen nyss, de var Emma och hon och jullan var hemma hos henne så jag ska pallra mig över till henne nu, hörs ! /e.h


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0