skärpning !

hah ja usch på mig jag har varit usel på att uppdatera mig ! , menmen ska försöka ändra på de nu , men de känns liksom som om de kommer bli så enformigt för de ända man gör om dagarna nu är ju att gå i skolan,plugga och träna typ.
hah de kommer ju i princip att stå samma saker vecka efter vecka och de blir ju lite tråkigt.
men kanske lägger upp lite outfits bilder för att variera mig ibland .

Men jaja idag så har jag ju varit i skolan , inte hänt något speciellt bara rullat på som vanligt , ikväll äre innebandy träning och sen hem och ska nog kolla på den film som jag tänkt at hyra som jag ska skriva en recension om , " ps I love you " hette den , någon som vet om den är bra ? 

haha

haha där hade vi dagens outfit
T-shirt - Monki
Thights- gina tricot


hah sen vill jag bara passa på att säga att valet av kläder inte är så seriöst,
jullan och jag fick thightsen av den kompis så vi tre skulle ha dom när vi var Gothia discot men tyvärr så blev de ju inte så, hah dels för att dom är ganska rejält fula , menmen så tänkte jag och jullan va lite hippiga och ha dom på skoj i skolan,
sagt och gjort ! ;d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0