7 sanningar om mig själv

Jag har blivit utmanad av alexandra , www.enalexandrafredrikssons.blogg.se

Länka den som har utmanat dig och sätt ut dessa regler på din blogg. Berätta 7 saker som dig själv, vardagliga eller knäppa. Utmana 7 st kompisar i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem. Låt dem få vet att det har blivit utmanade genom att komentera i deras blogg.

1. Jag smaskar ibland när jag tuggar tuggummi
2. är nästan alltid kall om fötterna
3. Bland det värsta jag vet är att vara dålig på något
4. jag har fått resfeber och börjat dröma om krokodiler och ormar
5. Jag garvar ibland väldigt fult och tvärt
6. Jag ogillar när folk fattar segt
7. Jag är bra på att häva ur mig saker utan att tänka mig för

jag utmanar alla som vill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0