bara två dagar kvar

Kom alldelles nyss hem från farmor och farfar som bjöd oss och morfar på middag idag, paj var det som stog på menyn och till efterätt mandel tårta, gott gott !

Innan så hade jag varit på fyrishov och plaskat med tjejerna och petter,falk,matte,lucas,oskar och jihad, trevligt ! 
Kul att göra en sista grej tillsammans innan jag åker på lördag morgon.

Lucia repet idag fortsatte som vanligt, och jag hoppas verkligen verkligen verkligen att det blir bra imorgon, skulle vara så kul !

nej nu så ska jag fixa iordning det sista, ladda ner lite sjyst mysik och sen till sist soooovvaaa !

Här får ni hellogoodbye-here in your arms
 riktigt bra är den ! hade nästan glömt bort den när jag kom på mig själv att sitta och nynna på den igår i bil


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0