lördags mys

Dagen började med att jag sov väldigt länge, ända till 12 faktikst. skönt är en riktig morgon suddare !
Snackade lite med tjejorna och vid tre tog jag, Frida och Jullan bussen in till stan vi gick runt lite och kollade i affärer. Sen vid fem hade vi bokat bord på Tzatziki så vi gick dit, efter ett tag kom alexandra också hon hade varit på celsius på intervju. Vi käkade en underbart god middag med mycket snack och skratt !
efter två timmars tid så gick vi till max för att gå på toa och sen till donken för att köpa glass med chokladsås, jag köpte dock ingen var fortfaranda så mätt efter middagen.
På bussen hem snodde fyllekjell jullans mobil, orkar inte skriva upp allt det men alexandra har gjort det så ni kan läsa hela historien där.
På vägen hem så bestämmde vi att vi skulle sova kvar hos jullan och det gjorde vi, mycket trevligt !
på kvällen så gick vi hem till petter med falken och matte vi snacka lite och bakade chokladbollar eller negerbollar som petter säger att det egentligen heter, Efter ett tag så kom Mange och hans flickvän Nejra förbi också.
Runt 1 gick iallafall hem, gick och lade oss nästan på en gång var så sjukt trötta allihopa! alexandra envisades om att vi skulle kolla på stallkompisar så det gjorde vi, jag slocknade i princip så fort jag hade lagt mig och sen så somnade vi nog en efter en ganska tätt.
Bilder läggs ut i veckan så håll ögonen öppna !
Emma sötis kunde tyvärr inte följa me på detta, men vi sa att vi skulle hitta på ngt snart igen förhoppningsvis innan jag åker <3

Sen nu idag så vart det en skön vinst mot Vide med 3-1 ! restan av dagen har jag ägnat mig till att plugga till kemi provet, tog en liten paus och följde med pappa, jullan och Håkan in till Allians och kollade på p-94's match mot Saga,

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0