no one can read my poker face

dagen har inte varit mer speciell än att vi har legat på stranden, Ni får dras med mitt tjat dag ut och dag in att jag bara har legat ute och solat, men det är ju trotts allt det man gör när man semestrar och vädret är för varmt för att orka göra något annat. Så förtillfället är det kanske inte så intressant läsning.
Fast efter nyår så ska vi åka iväg på en trip så dagarna efter får ni läsa vad vi har haft för oss där !

På tal om nyår så blir det en lugn förmiddag med sol och bad (!?) vem kunde gissat något annat ? sen har vi planerat en senare middag och efter den åka ner till stranden och ligga och titta på sjtärnorna, ska bli mysigt !

Vad ska ni andra göra då ? jag antar att era planer är lite mer farfyllda än mina (;

pusss saknar er där hemma ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0