I'm a dreamer

hallå på er !

Har inte bloggat på ett par dagar nu så tänkte köra igenom lite kort om dagarna ni missat

Onsdag (Julafton!) - väderet var kanom så på för middagen låg jag ute och solade och läste, när det blev för varmt tog jag ett dopp i poolen, det här passar mig perfekt!
Vid tre tiden så åt vi julmat och efter kollade på kalle, dom har inte kalle här men christer hade laddat ner det för den svenska julstämmningens skull. Efter det så vart det julklapps utdelning.
Jag fick, pengar, två böcker på engelska it girl och Twilight, två par gladiatorskor,sminkväska,bad surf shorts för tjejer (inte sånna ner till knäna dårå) , skiva och hårtoffsar. Vad fick ni andra ?

Torsdag: Vi gick upp i skaplig tiden för vi skulle åka till en strand som vi inte varit på förr som låg ganska långt bort. På morgonen när vi åkte var det molnigt men när vi äntligen var framme så lös solen, yes !
Johannes och Johan prövade sina ny julklappar som var en australienskisk fotboll och sen bräda som man surfar på vid strandkanten och jag invigde mina nya bad shorts.

Fredag: Gick vi också upptidigt för vi skulle på en liten utflykt, vi åkte längs med guld kusten ner till surfers paradise för att ta oss en titt, sen åkte vi vdare en bit och sen upp i bergen för där hade vi bokat en bed&breakfast. När vi kom fram åkte vi och kollade på en utkiksplats som var helt otrolig ! man kunde se över jungeln ända bort till brisbane och det låg ändå minst 1 timmes bilresa från där vi befann oss.

Lördag: Då spenderade vi hela dagen på ett vatten land som heter wet&wild, skit kul ! desvärre var det inte så mkt sol den dagen men varmt var dt iallafall så man slapp frysa mellan åken. Åkte hem till Bribi efter det.

Söndag: hemma här igen, idag blir det en slapp och tvätt dag sa mamma, lyckligtvis slipper jag vara med och tvätta så jag hade tänkt att lägga ,mig ute och sola idag, men det är desvärre molnigt ! Kanke tar mig ut på en prommis eller en springtur för det är ju fortfarande varmt även fast solen inte skiner.
Och vet ni , mamma och lillan (moster) hade sett delfiner idag där dom var ute och gick imorse !

puss emma !

Kommentarer
Postat av: julia aldén

shit vad härligt allt låter emma ! , sköna julklappar .. jag fick bärbar data,pengar,presentkort och lite sånna grejer :) , du är fortfarande saknad <3

2008-12-28 @ 12:13:11
Postat av: Emma

okej låter ju super najs ! :D vad vart det för dator ? , haha jag saknade våra tradionella samtal vi alltid brukar ringa på julafton för att fråga vad vi fått för något :)



åhh saknar dig med mktmktmtk! <3

2008-12-28 @ 12:28:42
URL: http://eemmq.blogg.se/
Postat av: emma

det låter mys, allt du gjort:) måste bara säga att bilden på korkodilen tyckte jag såg lite läskig ut, dom springer där ifrån ju:P haha

saknar dig mycket mycket ska du veta:) länktar tills du återvänder till kalla sverige:)familjen hälsar:)

pussar

2008-12-28 @ 23:32:43
Postat av: Emma

haha ah jag vet ;p , man kände inte precis för att vara där nere själv.

Saknar dig med jätte mycket! haha usch jag längtar efter er men inte efter kalla sverige :), trivs bättre här me 35+ haha.

dom hällsar tillbaka alla här :D

pusspuss

2008-12-29 @ 06:36:32
URL: http://eemmq.blogg.se/
Postat av: Julia aldén

en compac , en svart .. ja jag med ! .. guuuuuuuud vad jag saknar dej , hälsa alla emma ! .. alla bilder ser ju fantastiska ut :)

2008-12-29 @ 16:12:47
Postat av: emma

haha, det förstår jag;), skulle nog helst vilja komma till värmen till dig, skulle ju inte kännas så fel:D låter så skönt med 35+ ist för minusgrader som det är här :|

puusss

2008-12-29 @ 22:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0