sankta Lucia

Lucian gick grymt ! Jag kunde min dikt och allt annat gick som smort, det ända var kanske att vi kunde tagit i lite mera på vissa bitar, men trotts de som kom lärarna fram och sa att det här var det bästa lucia tåget som sett, så det var ju roligt ! :)

Haha efter sista föreställningen för mellanstadiet så var det så kul för att efter så skulle alla ställa upp sig utanför kyrkan så skulle Ingvar ta kort på oss och då hann alla barnen också komma ut, så när vi skulle gå där ifrån så sammlades alla småttingar runt än i en ring och skulle fotografera, haha ville inte vara själv på bilderna så jag drog med Frida, och vi posa glatt ! hah klart man ställer upp, right Frida ?

Gick sedan ner till musiksalen och fikade lussebulle, pepparkaka och festis, därefter slutade vi för dagen och mamma och jag tog en sväng in till gränby centrum för att handla lite nödvändiga saker inför flygresan som tandkräm, tuggummi, nässpray o.s.v, tog också en fika på skuttunge cafét.

Nu äre väl packa som gäller för min del, fårse om jag hinner med att träna ikväll. Kanske kommer förbi mot slutet och säger hejdå, Blir nog nästan tvungen till det för jag tappade bort jullan när jag skulle åka hem från skolan så har inte hunnit sagt hejdå till henne än ;/ , och det är ett måste !

Bilder från Almunges Lucia tåg 2008








Kommentarer
Postat av: emmas älskling

kom ikväll emma ! , var tvungen att kuta till bussen när vi slutade ;o

2008-12-12 @ 16:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0