tisdag

najs dag i idag, har tema dagar så vi började 8.30 och slutade 10.15, wounderful !
Har lucia så det ända vi gjorde var typ att öva på att gå in i krykan och texterna, jag tror inte jag har skrivit det här, men jag ska va lucia :) lite kul sådär.
Eftersom vi slutade så tidigt så gick inte min buss så jag och emma åkte hem till jullan.

Nu är jag hemma och gör ingenting, vad ska ni andra göra ?

Fressten, nu får ni vara med och tycka till lite här, har ni några förslag på vad jag kan skriva om för att göra bloggen lite intressantare och inte så enformig ? :)

Kommentarer
Postat av: rebecca

SKA DU VARA LUCIA :D? kul! vi fick typ fuuulaste lucian, alla blev fett arga ;) haha

2008-12-09 @ 15:21:05
Postat av: Emma

hah aah :) , hah nej usch fett tråk! ;/

2008-12-09 @ 15:39:33
URL: http://eemmq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0