tisdag

shoho alla !
Slutade ett idag som vanligt, verkligen grymt skönt att få komma hem och slippa sitta dom där två extra timmarna i skolan. Hade igentligen tänkt att stanna idag och träna med skol sm laget men jag fick veta att matcherna vi ska spela mot andra skolor är den 15 december och då är jag ju bortrest ! så de känndes som ingen mening att stanna, har dessutom en so uppgift som måste skrivas klart till på fredag.
Matte provet gick väl sådär fick total hjärnsläpp och det var jag nog inte ensam om som det verkade.
Svarade på allt utom 2 frågor, så jag får väl se vad de blir för betyg men hoppas dt blir ett vg iallafall !

Nu är det bara 11 dagar kvar tills vi åker ! hoppas på 11 snabba dagar.
men nu ska jag kilas, hör kanske av mig senare ikväll ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0