onsdags eftermiddag

Städat och plockat in mina rena kläder i garderoben, det är vad jag har ägnat mig åt sen jag kom hem från skolan idag vid halv tre tiden. I skolan repa vi på som vanligt och om jag får säga det själv så blir det nog riktigt bra !
även fast vi är ett ganska litet lucia tåg jämfört med förra året så låter det ändå minst lika bra.

Nu när jag är klar med allt mitt fix så har jag ingenting att göra, haha känns så sjukt att från att ha hur mycket som helst till plötsligt inga läxor eller skriv uppgifter alls, och jo visst är det skönt men nu blir man näst intill lite rastlös istället. Får springa av mig ordentligt på träningen ikväll.
Skulle igentligen behöva börja packa lite också, eftersom imorn så ska jag förmodligen till fyrishov me brudarna och sen på middag hos farmor och farfar, dte är väl isånnafall fredagen det får blir för jag orkar inte nu och då är mamma ledig också så då får hon nog hjälpa mig lite.

ha det bra !
Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0