wensday

Igår så var vi inne och kollade på gymnasie skolor, Fyris och Lundellska var vi på och det är förmodligen på någon av dom jag ska gå, problemet är ju bara att jag inte vet vilken av dom än, för de som den ena har bra har den andra inte och vise versa, så det är grymt svårt må jag säga !
Efter besöket så stannade vi på stan, jag inhandlade ett par skor och en stickad väst ifrån H&M.
Jag och Alexandra hann med att bli interjuvade också av unt:s kaktus, så håll utkik efter oss i fredagens tidning, vem vet det kanske finns en bild på oss där.

På kvällen tränade jag, skönt !

Sen har alexandra kommit igång med sin blogg igen, kul !
www.enalexandrafredrikssons.blogg.se


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Haha, ja det vore ju himla skoj om vi fick vara med i UNT :) bara för det så ska jag in och kika på hemsidan nu ;) <333

2008-12-04 @ 17:33:28
URL: http://enalexandrafredrikssons.blogg.se/
Postat av: Alexandra

nedrans, de var inget.. men tror att de kanske är på G där snart :)

2008-12-04 @ 17:37:14
URL: http://enalexandrafredrikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0