rookiecamp 08!

hallå alla ! ,
nu är jag tillbaka från Falun där jag och jullan har spenderat 1 vecka på innebandy läger , var verkligen sjukt kul !
ett starkt minne för livet.
tänkte berätta lite om vad vi har gjort den här veckan nu då ,
kl 14.00 förra söndan tog jullan och jag bussen från uppsala upp till Falun,
på vägen dit så halv sov vi mest och lyssnade på musik. När vi kom dit så checkade vi in och fick våra träningskläder.
När vi fått reda på vilket rum vi skulle ha så gick vi dit och började packa upp, till en början var vi ensama i rummet och vi vart nästan lite oroliga att de inte skulle komma några fler även fast vi visste att de skulle (a) . men efter ett tag så strömmade de in lite folk.
vi hitta varann snabbt och snackade med varann som om vi hade känt varandra i flera år.

sen så på måndan så började träningarna och på tisdan så hade vi fys på förmiddan usch de var jobbigt som fasiken men man var rejält stolt när man var klar. Jag hade dessvärre otur för jag stukade till foten när vi sprang intervaller i hoppbackarna. Och på dan efter så hade min fot svullnat upp så de såg ut som om jag hade en golfboll på fot knölen så jag fick stå över två av tre träningar på onsdan :/ .

På torsdagen så var det kalas väder,
vi hade ett tränings pass på morgonen sen så drog dom flesta och badade, fast jag jullan och lollo var inte så sugna men vi följde med för att sitta och sola lite iallafall och när jag skulle hjälpa jessica att få i våran ledare Emil i poolen så är de istället jag som blir i slängd med kläder på (?!), elr ja hade shorts och bikiniöverdel.
På kvällen så var jag med lollo och jullan hela tin vi kollade först lite på sällskapsresan som visades i aulan men har typ sett den 100 miljoner gånger så vi tröttnade och gick ut. Vi gick runt och chillade lite sen bara, och jullan och jag fick svara på lite frågor om vad vi tyckte var bra och dåligt och sånt där om rookiecamp om ni vill se våra svar så checka sidan www.rookiecamp.se, hah vi vart även med på bild på första sidan ojojoj säger jag ;d .

sen på fredan så väcktes vi tidigt och skulle börja packa ihop väskorna och städa i rummen sen när det vart klart så hade vi turnering hela förmiddan då alla grupper gick ihop och delade in sig i 6 olika grupper.
de var skoj ! , hah vi förlorade alla matcher utom 1 som vi spelade oavgjord så man kan ju säga att vi var ganska solklart sist dårå . sen efter att finalen var klar och alla andra priser var utdelade så var de till att säga hejdå till alla , usch de kändes tråkigt men va inte ledsen för jag känner på mig att vi kommer ses igen ! ,

grupp 3 , "är men schtek så är man schtek"         visst ?

Lollo , Louise , Alexandra, Nellie, Emelie, Johanna, Jessica, Linnea, Sara, Sofie, Johanna, Carin, Evelina, Erika ,Jennifer, Frida, Malin, Julia , Emma ,

Amanda , Anton, Tone , Emil våra schtekiga tränare ! ;D

Längtar tills vi ses igen och de gör vi ju förmodligen nästa år,  vi får hålla kontakten så länge me msn och sms och så.
saknar er redan !

kommer att lägga upp lite bilder från veckan senare /e.h

Kommentarer
Postat av: Johanna

Saaknar :'( vill tillbaka dit ju ! <33

2008-09-26 @ 15:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0