tor

tjatja som lollo brukar säga :D 
idag så har jag legat och solat typ hela förmiddan , fick ett sms från fridisen och hon va nere  vid sjön så jag gick ner till henne och la mig och sola där istället för uppe vid huset. vi bada lite men de blev mest solning uppe på land för våran del.
sen så efter ett par timmar så gick jag upp igen för vi skulle käka lunch jag, pappa och johan, sen så drog vi in till stan för att köpa luftmadrasser att sova på till gothia. 
sen så bar de av på träning, hah träningen var väl mest chill men kul att träffa alla för de var ett tag sen senast.

och på lör då smäller det för då bär de av till gothia och jag är taggad som fan ! , fast jag känner tyvärr fortfarande av foten som jag stukade när jag var uppe i Falun, men de blir väl till att tejpa den så ska nog allt gå fint.
imorn blir de stan med jullan och linnea för att handla lite behövande stuff , puss på er / e.h


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0