hela veckan i ett

har inte bloggat på nästan hela veckan nu så jag kör lite kortfattade texter om veckan,

Måndag så var jag med mina två små änglar , dom hade sovit hos mig från sön till mån vi hade moppetur på söndagskvällen,snacka,hoppas studsmatta och kolla lite på film som vi sen ändå inte orkade se klart , rikitgt dryg var den iallafall när man var trött. Sen på måndan så var Emma tvungen att åka hem tidigt för dom skulle på 50års kalas, men jullan stanna och vi satt mest inne och kolla på film och spela kort eftersom det var så dåligt väder, sen runt 5 så åkte hon jag ja chilla lite resten av kvällen.


Tisdag så åkte min familj, jullans familj , och amandas familj till Åland tur och retur.
det var myckte trevligt vi ströva runt lite i taxfreen shoppade lite godis, solpuder, sminkborttagnings medel och hud lotion sen var jag inne på att köpa paris Hilton parfymen som jag gått och grunnat på länge men de blev inte så, mamma skulle nog köpa den till mig sen. Jaja sen blev de lite fika och käk med, sov nästan hela buss resan hem. Och på kvällen så  var de Morden i midsummer som stod för underhållningen, grymt bra !

Onsdag Hade precis vaknat och skulle käka frulle när jag fick ett sms från sofia som undrade om vi skulle dra och bada, självklart var jag på ! så jag ringde henne och sen gjorde jag bara mig iordning och begav mig till Länna. Fikade där och sen så cyklade vi till Fjällnora. Vi badade, solade och sen så hyrde vi en trampbåt och åkte runt lite där haha vi upptäckte också att ju fortare man trampade desto saktare gick båten , hah men vi kom fram till att de måste vara så att vatten hjulet inte får in lika mycket vatten när man trampar för fort (i) .
sen så fika vi igen och sola lite. Men efter ett tag så tröttna vi och bestämmde oss för att åka in och se på bio, sagt och gjort vi cykla hem , käka och sen tog nästa buss in till stan där vi såg , step up 2 the streets verkligen jätte bra film och jag la märke till att de är verkligen hett med killar som kan dansa !

Torsdag Då var min familj och jennifers familj på berkinge badet riktigt kul var de ! , solade och åkte jätte mycket vatten rutschbanor men vi behövde åka hem lite tidigare eftersom jag skulle på fotbolls träning men de blev ett par timmar där iallafall. Träning gick väl bra kul var de iallafall men sjukt varmt ! , sov hemma hos jullan efter myysspys
 
Fredag hade ställt klockan på 09.45 så vi kunde gå upp i tid för att sola och de gjorde vi, Så mesta dels av dagen har vi legat och schtekt sen så drog jag hem och träffa morfar som var här och hällsade på kulkul  : ) . Sen så kom jullan hit en stund och vi bada och sola lite grann.
Och nu sitter jag här och gör inte så speciellt mycket ska strax börja packa för kl 07.00 imorn går båten från Nynäshamn till Gotland och jag blir borta i 1 vecka ,

hare så bra good fellas ! / e.h <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0