blogg

jaha då har man skaffat blogg då blev tippsad av beccan så man får hoppas att de håller i sig men de ska de nog göra .

Idag så har man haft skol avslutning
helt underbart ! blev fotograferingar, kramar, betyg, snack och glass , hah betygen var precis samma som jag fick förra terminen så de var ju lite tråkigt men jag får sattsa satt jag höjer mig till nian.
men de känns fel att tänka på allt sånt nu för nu har man ju ett helt sommarlov framför sig och det kommer hända mycket kul hoppas på kalas väder så man kan sola och bada mycket :D

och ikväll så ska jag och mina tjejer på fett med kärlek , hoppas att de blir skoj och att vädret hinner bli lite bättre för just nu spö regnar de och det vill man ju inte ! iallafall så ska jag träffa rebecca där de ska bli kul för det var ett tag sen nu <3

nej de här får bli allt från mig för idag hör förmodligen av mig imorn :)

Kommentarer
Postat av: lizz .

Bra , någe mer att kolla :)

2008-06-11 @ 15:30:48
Postat av: Emma

hah ah de blir bra de (:

2008-06-12 @ 10:31:35
Postat av: gustav

ahah snyggt skrivet:)

2008-06-13 @ 10:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0