globall cup

Nu har jag varit i enköping i 2 dagar för lillebror har haft fotbollscup , vi bodde på ett vandrarhem i bredsand som var skit äckligt,  stank gammal rök och sprit där inne, vi hade igenterligen tänkt att hyra en stuga men eftersom mami var ute lite sent med bokningen så fanns de inga stugor lediga , too bad !
jaja för funbos pojkar 96/97 så gick de jätte bra trotts både vinster och förluster.
när dom får till sitt spel är dom verkligen as gryma så man var så stolt så !
träffade jossan och sofia där eftersom sofias lillebror spelar i samma lag så va lite me dom men inte alls så mycket.
iallafall i fredags så var de ju jätte bra väder så då satt jag i solstolen och stekte rejält medans jag kollade på fotbollen, kunde inte bli skönare. Så lite brunare har jag nog alllt blivit , hah hoppas jag iallafall ;d

Och imorn kl 14.00 så tar jag och jullis bussen upp till Falun för att träna innebandy i en vecka ska bli najs ! emma följer ju dock inte me pga att hon fortfarande har gips , stackarn.
så de blir nog förmodligen inget bloggande förns nästa vecka då .
vi höres ! / e.h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0