mån

Mån ; har njutit av solen hela förmiddagen och läste ur gossip girl boken som blir bara bättre och bättre.
sen runt tre så hämtade familjen Ljunglöf upp mig och vi drog in en sväng till stan för jag & E skulle köpa födelsedags pressent till J som fyller på ons, gratta den blivade 15åringen så blir hon glad
( haha boken smittar av sig de märker ni som har läst den elr sätt serien  höhö (a)
sen så fick jag skjuts hem av mamma & pappa.
 kom hem, käka och sen vare dags för fotboll på Rasbo ip som gick helt okej, planera lite shit om väskor och uppvärmningställ inför Gothia som för övrigt kommer bli så jeavla nice ! bara 3 veckor kvar nu.
och nu ska jag raka vägen in i duschen sen chilla lite innan jag knoppar / e.h

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0