sommarlov

Det blir ett litet kort morgon inlägg från mig nudå ,

gårdagen var nice själva "fett med kärlek" var väl sådär men bättre än att bara sitta hemma.
roligaste var iallafall att umgås med tjejerna! 
 runt kl nio så tröttnade jag,emma,sofia,rebecca och lisa så vi bestämmde oss för att gå hem till rebecca istället och checka hennes nya lägenhet som skulle ligga alldelles precis vid fyrishov men det vart en jäkla runda eftersom vi gick lite fel hah . sen kvart i nio vart vi sugna på kina mat så vi ringde till närmaste kina resturnag och betsällde, mums !
sen tog sofia och jag 00.10 bussen hem och jag ska förmodligen träffa henne idag & kanske fredrik ?
/e.h

Kommentarer
Postat av: Rebecca

HAHA, det var myys.. men vi beställde maten kvart i tio, inte nio :) <333

2008-06-15 @ 12:13:33
URL: http://rrebeccaas.blogg.se/
Postat av: Emma

hah jaja (a)<33

2008-06-16 @ 15:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0