sön

heej alla som läser detta inlägg , idag så vaknade jag av att telefonen ringde det var min kära moster från Austrailen som ringde trevligt att prata me henne var ett tag sen senast. Sen så fick jag lite brottom för jag skulle ta bussen 9.15 in till stan och klockan var 9.03 så de var bara att skynda på men jag hann iaf.
Jag var akut tvungen att åka in för jag skulle köpa boken "Allt och lite till" i Gossip girl serien. men jag blev väldigt besviken när jag kom in till stan och såg att galleriorna inte öppnade förns 12.00 så jag gick runt lite på stan köpte en smothie & chockladboll på Wayne's coff'é för att fördriva tiden.
men jag orkade inte vänta så jag tog bussen hem istället.
men morfar och resten av släkten ska komma snart och han skulle köpa boken till mig istället på väg hit , hah hoppas han hittar den.

nej nu måste jag sluta för släkten börjar trilla in , hörs /  e.h


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0