fredag..

.. som fredag , alltid lika skönt !
Till att börja med vill jag berätte lite om gårdagen, Lundellska var väl helt okej , verkade finnas väldigt bra lärare och kurserna verkade ju också bra men ska jag vara helt ärlig så känndes det som att vara på ett sjukhus ! , Alla långa och trånga korridorer och det räckte ju inte med dt , sen hade byggnaden 3 stora våningar som man virrade bort sig i ett fler tal gånger. På måndag ska vi iallafall till JohnBauer under en skol dag, ska bli spännande hoppas man blir glatt överraskad !
Efter på besköket på Lundellska så hämtade pappa upp mig och vi tog oss iväg till Fyrishov för att kolla på storvreta - AIK, vilken match, vilken match säger jag bara ! hur kul som helst och Mattias Samuelsson är ju en klass för sig

Sen idag så åkte jag med Emma hem efter skolan vi kolla lite på datan och jobba lite med våra bild arbeten, sen käka vi lite och drog ner på innebandy träning.. Jag, Sofia, Emma och Frida stanna kvar efter träningen och spelade sbu för första gången , kul var det  ! :)
nej nu ska jag sova här !

Nattinatti <3


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hej Emma!

Jag har inte känt så starkt för John Bauer förut men nu börjar jag tänka att de kanske är bra där trots allt.Nu har jag ju missat öppet hus och allt, ni ska ju in imorgon, men de kanske är för sent att anmäla sig nu? Skulle gärna följa med, men det kanske är lite sent påkommet nu?

<33

2008-11-16 @ 17:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0