Lördag

upp och hoppa tidigt eftersom vi hade planerat att åka in till stan på förmiddagen, vårt första stopp vart elgiganten där Johan köpte sin efterlängtade mobil. Själv så är jag mer sugen på att införskaffa mig en ipod,  jag tyckte att den där ipod touch var ganska fräsch men jag får väl se vad det blir.
Sen åkte vi förbi Gränby centrum mest bara för att kolla hur den nya utbyggnaden hade blivit, jag tyckte att det hade blivit jätte fint ! fast det är lite synd att dom har lite samma butiker som på stan, skulle vart kul om dom hade startat lite sånna butiker som finns i stockholm som ex zara, cubus och topshop tycker jag.
Iallafall så tog vi bara en fika där sen så åkte vi hem och direkt ner på en två timmars träning.

Efter träningen åkte jag, Emma och Frida in till stan och kollade på bio, vi hade ett svårt val inför oss eftersom vi inte kunde bestämma vilken film vi skulle se men till sist så vart det iallafall Låt den rätte komma in , Den var väl sådär helt okej bra, men de gjorde inte så mycket var bara kul att hitta på något med tjejerna !
Efter bion sov jag kvar hemma hos emmapemma.
 puss

Låt den rätte komma in

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0