måndags yra

Ibland kan de nog bli lite för mycket av det goda, så mkt snö dt har kommit idag helt sjukt ju !
I
morse när jag vaknade var det näst intill snö storm här , och när jag kom till skolan var det bara ett få tal där. Det visade sig att alla morgon bussar var inställda så vi var väl ca 30 pers på hela skolan ! , sen så var det många som drog hem redan efter någon timme och då vart vi ju ännu färre. Själv så kom jag inte hem, åker ju sån där special buss och den var såkart inställd ,
så jag hade planer på att ta 806 mot Knutby och sen gå från vägen, men självklart var bussen sen och det var kallt som satan så jag orkade inte vänta, Istället fick jag åka med Jenkan hem :)

Vi plugga lite spanska, fikade och kollade på film , myyss ! Sen så efter middagen var både hon och jag sugna på att gå ut och "Leka" lite i sön, hah jag vet det låter barnsligt, men vafan de va kul !

När jag kom hem så var hela uppfarten täckt av ett tjockt och högt snö täcke så jag hjälpte pappa att skotta lite och nu ska jag plugga ännu lite mer på spanishen !

PUSS OCH HEJ LEVERPASTEJ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0