ooheej vilken dag !

Kom alldelles nyss hem från en mycket rolig innebandy träning som idag leddes av Fridas stora syster Linnéa som spelar med sten-stures div 1 lag.
Och nu så väntar jag på duschen som förmodligen inte kommer bli ledig på ett tag eftersom det är min lilla bror som har okuperat den och han har en tendens att ta vara på sina dusch stunder !
Sen efter en varm dusch så ska jag stoppa något i magen för att sedan finslipa lite mer på fysiken som vi har prov på imorgon. 

Och imorgon ska jag, Emma och Jullan åka in och kolla lite på gymnasie skolor som har öppet hus , ni kommer se oss på bland annat , lundellska, Katedral och kanske fyris om dom också har öppet hus, någon som vet ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0