sjukling

Hallå alla friskusar !
, usch jag vaknade med hals ont idag och täppt näsa, inge vidare trevligt så jag stannade hemma från skolan idag,
Snackade me jullan för ett tag sen och hon hade behövt åka hem från skolan för att hon också inte kände sig helt på topp, men hon va nog ändå lite smart att först åka till skolan eftersom vi hade matte (som jag nu måste sitta och jobba ikapp med) sen så på so:n fick vi all info vi behövde till provet som vi ska ha på fredag.
Jag tror jag ska slå farmor och farfar en pling så dom får skjutsa mig till skolan så jag får hämta so boken så jag kan läsa igenom alla dom där sidorna.
mm 
mm

ja de är ju bara så synd om mig just nu !


Kommentarer
Postat av: Säfström

Stackare då :P

2008-11-03 @ 16:18:10
Postat av: joss

förkylningstider!

2008-11-03 @ 16:23:34
URL: http://enjosefins.blogg.se/
Postat av: Jullan

SÖT BILD !

2008-11-04 @ 16:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0