söndag

Såg snön falla för första gången idag , hoppas på en snö rik jul ! inte för att det spelar mig någon roll eftersom jag flyr kylan men för er andra här hemma så tycker jag att vintern borde unna er lite snö över jul , visst?

Söndagen rullade på bra , hade gjort en liten planering på vad jag ville hinna med idag och den följdes satt det kändes bra.
 Var och kollade på lillebrors match som dom vann med 11-0 sen så har jag jobbat lite till med mitt hk arbeta som alldelles alldelles snart är klart ..bakade även lite chocklad muffins med dumle som jag hade att mumsa på när jag satt som fast klistrad framför tv:n , för er som inte redan hade räknat ut de var det såklart gossipgirl jag tittade på, jag tror jag dör de är ju så otroligt bra !  men vad äre nate håller på med , nästa söndag lär vi nog få veta.

Peace and lööve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0