Tuseday !

Skola idag, hände inget specillet men till skillnad från igår så var det lite folk i skolan iallafall.
Men de går fortfarande inga bussar ! iallafall inte som går förbi mig. Så himla drygt att dom ska vara så sega på att ploga vägarna så bussarna kan komma fram, Hade iallafall tur att Eriks pappa jobbade hemma idag och kunde komma och hämta mig och Erik efter skolan, tack !
Nu efter skolan så har jag tagit dt ganska lugnt, pluggat lite till provet som vi ska ha på torsdag och börjat skriva på vår SO uppgift om andra världskriget.
Vi ska försetälla oss att vi är (i mittfall då) en judisk flicka under mellankrigstiden och berätta om förföljerserna, trakasserierna och kristall natten, faktikst väldigt intressant men otroligt hemskt alltihop !

Och nu om en havtimme så börjar Desperet Housewives som jag såklart ska kika på, såg på reklam om dagens avsnitt i lördags och det verkar som det kommer bli jätte spännande ! Edith's nya man verkar ju hel skum nästan lite läskig ! haha uhua !

PUSSEN OCH KRAMEN FRÅN MIG TILL DIG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0