första advent

Och så söndagen !
en trött morgon vart dt både för mig och Emma pga att vi gick och la oss alldelles för sent och gick upp allt för tidigt eftersom vi hade första passet på Thun's marknaden där en del av våran klass skulle sälja fika bröd för att tjäna ihop pengar till våran klassresa. Gick nog ganska bra,  fick nyss ett sms från emma som sa att vi hade tjänat ihop 570kr !

Efter vårat pass så hämtade mami och papi upp mig på Thun's och vi åkte raka vägen till Tierp för att kolla på johans match och efter den så tog vi oss till Östervåla till mammas kuisin som bjöd på vårat årliga släkt "första advents fika"
mycket trevligt ! kul att träffa kusinerna man träffar dom på tok för sällan !

Nu ropas det här att jag måste kika lite på matten inför provet imorn och sen om jag orkar så kollar jag nog lite wallander
pussen







(gick inte att vrida på bilden, så ni får vrida huvudet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0