äntligen hemma

Sitter här och försöker komma på en bra början på detta inlägg men inga finuliga idéer ploppar upp i min hjärna , typiskt !
Haha men se där ! , nu har jag ju en början , så bra.
Iallafall , Skolan rulla på bra idag slutade ett men smått tvingades att vara kvar i skolan och träna innebandy me skol laget. Jag fårse hur jag gör men jag tror nog inte jag ska va me, vi är ju inte precis så många satt det är massa som är med ifrån mellanstadiet och jag tror nog inte att vi kommer kunna stå upp med dt när vi möter skolor som gränby ect.

Nu ska jag duscha och plugga inför Fysik provet, sen kl 17.00 ska jag tillbaka till skolan för utvecklingssamtal,

 wish me luck !

Kommentarer
Postat av: Anonym

dome lite jobbiga dom små

2008-11-11 @ 16:41:04
Postat av: Alexandra

haha, jag trodde du skrev att du skulle baka till utvecklingssamtalet!

2008-11-12 @ 17:57:53
Postat av: Anonym

hahah men oj ! , stav fel så det smäller om det !

2008-11-12 @ 20:42:30
URL: http://eemmq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0