ålands resan

Snön är ju för vacker !

jag verkligen älskar snön, det är så otroligt fint där ute , hel mysigt helt enkelt !
Imorse vaknade jag upp i fam janssons sommarstuga i Grisslehamn, vi sov kvar där igår efter vår ålands "kryssning" som var jätte trevlig. Vi shoppade i taxfreen och satt i baren på dit vägen, jenkan och jag bäställde varsin drink som var jätte god,  alcoholfri såklart ! och på hem vägen käkade vi ett gudomligt julbord ! julbordet är bland det bästa med julen om ni frågar mig.
idag på morgonen så var vi väldigt trötta, men efter frukosten så tog vi oss ändå ut på en lång promenad, jätte skönt !
sen så packa vi ihop och åkte hem.
Nu så håller jag på med några av våra hemuppgifter sen så ska jag käka, plocka iordning på mitt rum och sist men inte minst kolla på gossip girl kl 19.00.

här kommer lite bilder från igår, enjoy !




 




Jag hade på mig följande :
spets tröja från gina tricot
Jenas från cheep monday
pumps från sko punkten (Jenkans)

Kommentarer
Postat av: Jenkan

Din sko var det ju =P Älskar tröjan..fortfarande.

Vi hade kul den helgen i alla fall =)

2008-11-27 @ 10:09:59
URL: http://jenniiferj.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha oj jajuste ;p , aah verkligen ! :)

2008-11-27 @ 16:00:23
URL: http://eemmq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0