+++++

Jaha då var det slut på den här veckan också , de är inte klokt hur tiden går fort,  var på gymnasiemässan i går och då insåg jag plötsligt att det är ju snart vi måste välja var vi ska tillbringa våra närmaste tre år :O , herregud ! , har absolut ingen aning om vad jag ska välja, får nog ta mig en kväll och titta igenom alla broschyrerna man fick. Men jag blev nog ändå lite sugen på Fyris eller John Bauer men jag vet ej.

Menmen idag var det också sista dagen på min prao , har haft så himla kul hela veckan ! , har lärt mig både de ena och de andra och tjejerna som jobbade där var så grymt snälla och trevliga.
Idag som "avslutings present" fick jag ett sätt med 2 st schampoon,conditioner och styling kräm från Jocio sen även en klippning och lite styling med lockar och grejs !  :D tacktack !

Sen nu ikv så är planerna på att stanna hemma och tare lugnt , om inget annat dyker upp vill säga ?

jaja puss från mig så länge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0