don't be a stranger

Heej bloggen , har inte så mycket för mig så skriver ett litet inlägg här,

Match i eftermiddags mot storvreta förlust med 3-1 , total katastrof mtach dom och deras tränare var helt spårade , vi skulle absolut ha vunnit den där matchen, problemt var ju att dom höll i oss och våra klubbor när vi skulle skjuta , men dom hade en bra målvakt som räddade dom i många lägen. 

är fressten inne på sista skivan på säsong 4 på one tree hill nu , shit asså snart äre slut ;s , Men de finns ju en femma också fast den går ju fortfarande på tv så får nog vänta till den är klar och kommer ut på box,
om jag inte kan hålla mig så kanske jag är lite busig och laddar ner alla avsnitt från säsong fem.

Har ju planerat sen många år tillbaka att jag ska flytta till usa och gå sista året i High school, och visst de ska bli jätte kul .. men nu när de börjar närma sig , är bara ett år kvar tror jag .., så känns de liksom konstigt på ngt sätt. Att lämna allt och alla, sen när jag kommer tillbaka så kommer jag få gå om ett år så jag kommer inte att ta studenten me alla mina vänner  "/.. Men jag vet att jag vill åka , har längtat efter de här alldelles för länge.. så jag antar att är något jag måste göra även fast de kommer kännas tråkigt att lämna allt.
Sen är jag lite rädd också för att de inte alls ska vara som jag tänkt mig, man har ju liksom sett alla tv serier.. one tree hill , the oc osv .. och jag kan ju iof inte förvänta mig att de är som i dom såklart men ändå .. jag skulle bli jätte besviken om de är som att gå i sverige fast bara att man pratar engelska. Men jag tror nog att de inte är så heller.
Papsen åkte på de här också när han var ung och de var bland de bästa han gjort .. han har fortfarande kontakt men folk där ifrån, så de är förmodligen hos pappas kompis och hans familj som jag ska bo. Känns ändå ganska skönt att inte komma till vem som helst , De var dom vi bodde med och reste runt me när vi var där för ett par år sen.

Haha nu har jag verkligen skrivit ner mina känslor , men de känns ganska skönt faktsikt .. att inte bara sitta och tänka utan skriva ut allting bara ,

nej nu ska jag hitta på något ..
 
I'll keep in touch

Kommentarer
Postat av: joss

grr för storvreta just nu !

2008-10-26 @ 20:27:35
URL: http://enjosefins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0