studiedag i vår kära stad Uppsala

Kom precis hem från stan , har varit där hela dan idag med niorna på studiebesök i domkrykan, karolina redeviva och ngt annat place. Va väl helt okej , roligare än att va i skolan iallafall.
Slutade två också satt det var skönt, Stannade då på stan me joss och linnea, köpte ett par "ugs" på sko punkten.
Jossan behövde åka hem ganska på en gång så när hon hade dragit gick jag och linnea till bk , där vi träffade andy och kalle tror jag han hette, Satt där ett bra tag innan vi gick lite på stan.
Tog halv fem bussen hem och nu ska jag bara käka och sen dra ner på innebandy träning , naaaaajjjs !

m

m

Sallad på unico till lunch , muumms vart det !

Kommentarer
Postat av: joss

hahah! fy fan jag ser helt ner haschad ut ! :D<33

2008-10-15 @ 21:10:28
URL: http://enjose
Postat av: Anonym

haha nej vadå ? , de gör du jö inte :D<33

2008-10-15 @ 21:32:00
URL: http://eemmq.blogg.se/
Postat av: Alexandra

åh, köpte du uggs :)? Ha de imorgon eller lägg ut bild föör fän :D <33

2008-10-15 @ 21:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0