lyckad lördag !

Lördagen vart great ! , kl 09.30 anlända jag, Emma, Frida och Jullan till vaksala torg , va faktiskt jätte kul att stå där och sälja vi skulle stå i 2 timmar men de känndes typ bara som 1.
Haha as kul när folk började pruta och man fick börja diskuterra, Vissa var helt sjuka och ville köpe tröjor för 10 kr ;s .

När vi var klara där så gick Frida, Emma och jag på stan , jullan skulle hem.
Vi gick och fikade och kolla runt lite på stan , fick med mig två plagg hem från H&M.

Sen vid 8 så drog vi hem till frida på chill kväll , Emma och jag kom först sen efter ett tag så kom Jullan, Sandra,Danne,Mange och Lucas. Vi Kollade på film och lite sånt. Fick skjuts hem vid 12 efterdom vi hade tidig match mot Gottsunda dan efter.

mmmmmm

Kommentarer
Postat av: Säfström

Gick det bra att sova sen så emma efter filmen vi såg ^^?

2008-10-05 @ 20:15:57
Postat av: Emma

haha ahråå ;)

2008-10-05 @ 20:23:50
URL: http://eemmq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0