äntligen fredag !

Heej till er som läser bloggen min ,

Skola idag , vi hade oförberett engelska prov som inte gick allt för bra, våran lärare skulle läsa en text och så skulle vi skriva och fylla i saker, jag missuppfattade övningen lite grann så jag trodde jag var klar
men när alla fortsatte att skriva så förstod jag att de måste vart fel , så jag missa jätte mycket av texten men sån tur var så tog våran lärare om de två gånger.
Sen i svenskan så jobbar vi på med våra kärleks hansböcker , jag och Frida var lite fiffiga och kom på att vi kuna kopiera ut på färgat papper så slapp vi skriva förhand på pappret som inte hade några linjer. Jätte fint vart de faktikst , ni ska få se resultat när boken är klar


haha men de blir lite rörigt med alla papper

mm

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Förlåt, men seriöst så älskar jag din blick där :)

2008-09-05 @ 16:08:49
URL: http://enalexandrafredrikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0