lör/sön

Haha för er som inte förstod det så var det lilla Moa som skrev inedstående inlägget,
haha "söts läzzzare" ibland får tjejen till det !

Jaja matchen som inte gick nå bra elr jo de gick bra.. vi var det bättre laget men satte inte våra chanser och dom fick två offside mål. Så de blir nog ingen serieseger för våran del i år , även fast vi var så värda att vinna igår !

Jaja på kvällen vare lagfest, Jag och Jullan åkte lite tidigare till Frida där festen skulle äga rum för att hjälpa henne med alla förberedelser. Sen så kom Moa Jessca och Bella också och hjälpte till.
Vid sex tiden så rullade folket in och vi började med lite lag "lekar" och sen käka vi, Dansade och sjöng singstar.
Vissa åkte hem ganska tidigt för dom skulle in på kulturnatten , själv så orkade jag faktikst inte.

Sen idag så har jag stått i kiosken på vargspåret för det var "fotbollens dag" idag i Funbo.
Sen så åkte jag och pappsen in till Gränby Centrum och reklamerade min digetal kamera som har gått sönder.
Kollade även lite på bärbara datorer .. eftersom jag fyller på Fredag och de står som nummer 1 på önskelistan .

Nu ska jag kilas , puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0