moppe kurs i gottsunda

hola amigos !

idag från kl 9 till 4 på eftermiddan så har jag suttit i en källar lokal i Gottsunda på moppe kurs.
Ganska drygt var det men timmarna rullade på ganska fort ändå delvis var det nog för vi hade en ganska kul lärare.
Sen hade vi en timmas lunch rast men annars så satt vi och lärde oss väg regler, skyltar och allt vad det var i typ 6 timmar.
Jag åkte ju dit själv men hade tur ändå eftersom jag hade hamnat på samma kurs som Jonas, de va ju bra satt man hade någon man kände. Så nu har jag bara provet kvar och de ska skrivas på Måndag sen är jag klar !

Sen så har jag lovat säfström att jag skulle publicera att han är min favorit spelare i p-94 och att han hade varit väldigt duktig idag på matchen, 1 mål och 2 ass hade han gjort och de är ju inte fy skam ! , :D

Kommentarer
Postat av: Filip T

haha den moppeläraren är inte att leka med xD Han är helflippad!

2008-09-27 @ 22:51:56
Postat av: säfström

haha tack emma, jag vet en as bra i f.95 laget också, en tjej , eller 96 eller vad dom spelar, :D hah

2008-09-28 @ 17:02:15
Postat av: säfström

haha tack emma, jag vet en as bra i f.95 laget också, en tjej , eller 96 eller vad dom spelar, :D hah

2008-09-28 @ 17:02:29
Postat av: Roligt den som skriver att den är säfström :) Jag gjorde tyvär bara 1 assist :( men det är bra det också tycker jag :D

2008-09-28 @ 17:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0