onsdag

Hej Bloggen !

Dagen har varit super bra helt chill i skolan och snart så är det innebandy träing .

Lägger nog ut lite outfits bilder senare ikväll eftersom de är alexandra som har dom på sin mobil , och tjejen är ju i stan nudå.

Jaja jag har börjar fundera på att göra hårförlängningar , Jag har verkligen blivit jätte sugen på att skaffa lite längra hår.
Men jag har hört att de där när dom limmar fast slingor inte ska vara nå bra för håret och tydligen jätte krångligt + att de är väl ganska dyrt också .
Så jag ska väl i sånnafall få hjälp av en frisör som tar fram sånna där clip on's och hittar rätt färg ton och fixar ett löshåret som ser äkta ut för har hört att de ska va mins lika bra om inte bättre ? , sen äre ju ganska mycket billigare också vad jag har förstått.
Om ni har några tips elr vet något som är bra att veta om de här så lämna gärna en komentar  (: 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hihi, nu är jag inne (A) men jag lägger ut dom på dig också imorgonr ;) Hann inte med de nu, puss söt <3

2008-09-03 @ 22:39:12
URL: http://enalexandrafredrikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0