Onsdag/Torsdag

igår så övernattade 9b i fjällnora, skit kul !
vi snacka, dansade, kollade på film, käka både mat och godis och såklart busa vi lite också (a) .
Jag Emma och Jullan kom dit vid ca fem tiden , strax där efter så kom Hanna Alexandra och Frida också .,
Frida skulle sova me oss och Alexandra och Hanna i en för Rebecka var sjuk och skulle inte sova kvar.
Hon kika förbi en stund på kvällen istället.

Tjejerna käka sallad från cupido och jag åt kina mat, sen så gick vi ut och snackade lite me folket.
Senare på kvällen dunka vi musik och kolla på american pie.
Sen vid två tiden gick vi och la oss , trötta som fan eftersom vi hade haft en vanlig skoldag och gått upp kl 7 samma morgon.

Sen så på morgonen städa vi ur stugorna och tog bussen hem eftersom vi fick vara lediga idag.
Jag har ba latat mig duschat och pluggat lite.
Funderar på om jag ska gå ut och ta en promis innan käket , men fårse

Bilder kommer sen om Ljunglöfar'N lägger in dom på datan snart
pussis <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0