studiedag

hej läsare ! '

idag så vaknade jag i ganska skaplig tid, käkade frulle samtidigt som jag kollade på ett avsnitt av One tree hill. Jag älskar Mouth han är så gulli haha.
Sen föreslog mamma att vi skulle åka in till stan en sväng och de var man ju inte bang på !
Så vi släppte av Johan hos en kompis för han ville inte följa med.
När vi kom in så var det lunch tid så vi stannade vid ett café och åt varma mackor med mosarella ost och soltorkade tomater, helt underbart gott var det !
Sen gick vi lite i affärer och kollade på en vinter jacka till mig , jag tror att jag har bestämt mig för en svart dun jacka , hittade en jätte fin peak. Men vi får se (:

Och nu alldelles nyss kom jag hem från cafét , va faktikst ganska kul idag ! innan hade jag innebandy träning som gick lite sådär, hoppas jag inte är på väg in i en svacka eftersom de är distrikts på söndag.


pusss,
m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0