this is the life

Godmorgon på er !

Idag så gick jag upp redan kl 05.50 för att hinna duscha och ta de lugnt, i vanliga fall brukar jag alltid behöva stressa men idag så hinner jag till och med blogg lite. Grymt skönt.
Gick delvis upp lite tidigare för att jag skulle hinna plugga lite till No provet som vi ska ha andra lektionen idag, känns som de mesta sitter nu så hoppas det går bra !

Och om någon timme så ska jag ut i skogen och orientera, haha yeeaas,  wish me luck !


Höst morgonar är mys ,

m

Kommentarer
Postat av: jaa du

jaa de är mysigt när man kan sätta sig i vardagsrummet och se ut på tomten när solen stiger över träden och de gula löven på björkarna;)

2008-09-30 @ 14:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0