torsdag

Idag så har man ägnat dagen till skola och One tree hill kollade , grymt bra är det ! hah jag är något utav ett serie fan har jag upptäckt, efter att ha förälskat mig i bla  OC, desperet housewives, Gossip girl och nu One tree hill.
Sen kl 18.00 så åkte jag ner på klass möte med både barn och föräldrar, vi skulle snacka om klass resa som vi är sugna på att göra nu till våren innan vi går ut nian.
Göteborg stog högst på listan men vi får väl se vad vi har råd med , man kan säga att vi är ganska sent ute men vi fårse.
I värsta fall blire väl en sväng till Åland hah !


och imorn så blir jag 15 !

m



Kommentarer
Postat av: jullan

GRATTIS BÄSTAVÄN ! :D

2008-09-18 @ 20:05:56
Postat av: Emma

åhh taccckk sötnooss ! :D<3

2008-09-18 @ 20:09:35
URL: http://eemmq.blogg.se/
Postat av: joss

GRATTIS GULL ! <3

2008-09-19 @ 10:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0