denna helg

jaha nu var det ett tag sen igen men de beror på att jag har varit ganska duktigt och inte suttit så mycket framför datan.
men här kommer en liten resume ifrån helgen,

Fredag: som började med en härlig uppdukad frukost med allt och lite till eftersom de va ju min födelsedag, Sen så bar de av till skolan. Efter skolan så åkte jag och Frida hem till jossan där Emma och Jullan och Sofia redan var.
VI käkade Billys pan pizza.
Sen så söta som dom är hade dom bakat en mycket god kladdkaka som vi mumsade på ! , sen fick jag en liten present av jossan också, en vas fylld med godis var det , Tack så jätte mycket !
Sen så tog vi bussen till almunge för att träna innebandy, i slutet av träningen så matchade vi mot p-94 kul !
Sen drog jag hem duscha och familjen käkade en gudomlig middag och jag fick mina presenter,

som var ; en New york tavla , och pengar til en bärbar dator ( den som jag faktikst köpte idag som jag just nu siter och knappar på , en sony vaio vart det, super nöjd ! ) sen så skulle jag fåt ett par örhängen med dom jag önskade mig hitade dom inte så dom får köpas när dom hittas då antar jag .

Lördag; upp tidigt för att åka på moppe kurs, fast körde bara upp ska ha teorin i helgen.
Sen drog jag och mamma till hallen för att kolla när johan hade match , Dom ledde när vi kom, men sen tappa dom och förlorade med 5-8 tror jag , synd.
Sen åkte familjen till Stockholm och vi kolla lite i affärer och fikade, sen så gick vi och kollade på Mamma Mia , filmen var dunder !
Efter så åkte vi hem och jag packa väskan och drog till Jossan där tjejerna redan var, vi snacka lite, kolla på film och hade allmänt trevligt .

Söndag; Mamma ringer och väcker mig/oss vid 8.00 och säger att jag och Julia är tvungna att spela match me Rasbo i Karholm som ligger långt bort åt helvete eftersom dom inte hade folk. Och snälla som vi är så ställde vi upp.
Vi förlorade med 3-2 men dom fick två stra
ff mål så , men aja helt ärligt så spelar det faktikst ingen roll.
Sen kom jag hem och bara tog det chill.

Måndag; helt vanlig skol dag , åkte hem när vi slutade kl tre och var ensam hemma tills kl 10 när mamma och Johan kom hem från cross skolan.
Jag fördrev tiden med att plugga lite smått men framför allt kolla på One tree hill , my love ! ´sen tog jag även en mysig höst promenad på 45 min ,

Tisdag ; skola igen (!?) åkte till stan efter solade, käkade och bytte navel piercing till en rosa jätte söt liten blomma.
Sen åkte jag och pappa och köpte min försenade födelsedags present.
Och nu sitter jag här och ska snart knoppa kanske kollar lite på film innan fårse om jag orkar för just nu känner jag mig riktigt trött, Och man vill ju inte ha påsar under ögonen när det är klass foto imron !

puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0