aj mina fötter !

puuhh ! , kom precis hem från stan.. jag var tvungen att gå hela vägen hem från bussen för mina föräldrar hade varit ute och inte hört telefonen ! , fyfan säger jag bara jag vet inte hur långt jag har gått idag men en bra jävla bit äre vill jag lova .
Först så när jag, Emma och Julia kom in till stan hoppade vi av i Boländerna för jag skulle hämta mitt id och Emma skulle kolla på skor, så först gick vi från vägen till Nordea som är en bit , sen tillbaka och då skulle jag och jullan ta bussen in till stan men så gick de inga bussar så vi gick ända från boländerna in till stan, haha helt sjukt i mina värsta skor också !
haha men man kan ju vara lite stolt över att man har rört på sig rejält mycket idag och de är ju faktikst ett + .

Sen så väl inne i stan så skulle jag byta min piercing men den var tydligen inte helt bra så nu ska jag behandla den i 1 vecka med alsolsprit så skulle de lösa sig och jag skulle få komma tillbaka och byta den då istället.
Sen så hände inte så mycket mer , Jullan köpte en tröja och lite smycken även jag fick med mig en tröja hem.
Sen gick vi på donken och tog en glass, där träffa vi Frida och Rebecka vi satt där ett tag med dom sen skulle Rebecka på dans och Frida hängde på oss, Gick lite mer på stan sen så tog vi bussen hem .

Nä nu ska jag gå och få något i magen , puss så länge 

asosasos 
Två underbara outfits från Asos.com
jag bara älskar den stickade koftan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0