back on track

heeeeeejjjj ! har varit lite blogg torka nu , men jag har verkligen inte pallat ! sorrry mates.
Iallafall så vet jag inte rikigt vad ni har missat, och orkar inte ta upp allt heller så vi går in dirket på denna dag.

Skola, vem kunde ana något annat? hade muntligt np i matte, haha känndes som om jag var ett retard, kom inte ihåg ngåot alls, men vi var godkända och de är ju bra ! imorgon övergår det till den "skriftliga" delan, hoppas de går bra.

Efter skolan så tog jag och tjejerna mopparna till Thun's sen snabbis, jullan och jag köpte varsin bulle och alexandra köpte ett par skor och en glass, sen åkte vi hem igen :) hahaha !
Tankade också min moppe själv för första gången, hällde bensinen på alla ställen utom där den ska vara, men aja nu vet jag hur man ska göra till nästa gång iallafall


pusssiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0