onsdags resume

Så nu då till gårdagen: Jag jobbade häcken av mig på mammas jobb från kl 8 på morgonen till 15.30, fy fasiken va tråkigt de var! men nu är det över och jag ser fram emot löne dagen!
Efter jobbet, (haha hör ni vad vuxet det låter?!) så hämtade mamma mig, hon var ledig igår så hon hade varit i stan me johan och hans kompisar som var och cyklade på cyklelbanan vid gottsunda gipen.
Haha mamma var ledig och jag jobbade, kändes lite konstigt.

När jag kom hem så hade jag lovat att ringa Frida men hon var fortrarande ikvar i stan så hon ringde mig sen och efter mycket velande fram och tillbaka bestämmde vi oss för att åka till fjällnora och träffa lite folk. Var först egentligen lite sugen på att vara hemma och mysa eftersom jag var helt utpumpad efter allt bärande på alla olika sorters papper och kartonger upp och ner för trapprona, men vi bestämde oss som sagt sen för att ta oss iväg ändå och det ångrar vi inte eftersom det vart en skön kväll! men ganska tidig dock eftersom vi var lite halv sega.  Tog typ 11 bussen hem till Frida och sov kvar där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0