sun is making me happy

Nu har jag tvättat mig ordentligt i ansiktet med massa olika sorts krämer ch tvålar så nu känner man sig ren och fräsh, ska snart ut och lägga mig lite i solen och läsa, lyssna på musik och lite så. Underbart skönt ! de är bara att njuta så länge de håller i sig för imorgon ska det tydligen bli smäre igen har jag hört, hoppas på att det inte stämmer!

Igår kvällen vart inte som planerat, hade ju tänkt att åka till klappis men dom som skulle vara där hade bara grillat och de gjorde jag ju hemma så. Och då var det  ju fjällnora alla hade åkt till men dit orkade jag inte åka igår så det fick bli till att vara hemma. Ganska skönt de också men tanke på att kvällen innan blev ganska sen..

nej nu ska jag gå och ta mig något att dricka innan jag törstar ihjäl här !

Vi höres senare kanske så kika in igen ;) , Hoppas att min älskade vänner har det bra i fjällen och kanarieöarna ! <3

Kommentarer
Postat av: jullan

jag har det skita bra har , fñrutom att jag saknar er massa .. ses snart nu :D <3<3

2009-04-12 @ 23:27:51
Postat av: Alexandra

Yeah, jag har också haft det bra :) Kom hem i förrigår! Hur har ni haft det? <3

2009-04-13 @ 09:39:23
URL: http://enalexandrafredrikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0