weekday

Påsklov nu den här veckan och det gillas! fast nå vidare lov har jag inte haft än, har både idag och igår och även imorgon jobbat på mammas jobb, men att rensa ut allt skit ur ett av alla deras arikv, skit tråkigt! med det kommer kännas bra den 25:e när de ramlar inte lite extra pengar på kontot.

Annars på lovet har jag inte några speciella planer, julia min kära vän flyr landet för en veckas tid, jag är så avundsjuk!
emma åker upp till östersund och alexandra är i fjällen, så de är bara jag och Frida hemma. Så vi får väl ta och göra någonting kanske ?!
Vill iallafall in till stan någon dag och shoppa lite i det härliga vår vädret!

Kommentarer
Postat av: jullan

jag kommer sakna dej meeeeest

2009-04-07 @ 22:54:32
Postat av: Emma

jag kommer sakna dig mera älskling, jag håller dig uppdaterad här på bloggen ;)

2009-04-09 @ 11:44:07
URL: http://eemmq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0